فاله قهوه...


مشتبی حسینی

خوش اومدید

 

 

دل درد گرفته ام از بـس فنـجان های قهوه را سر کـشـیده ام،
و تو . . .
ته هیـچـکدام نـبـودی . . .

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت13:37---29 مرداد 1391
واااااااااااااااااااااااااای وبلاگتون خیلی قشنگه نظرمو جلب کرد به منم سر بزنید خوشحال میشم ممنون

Ali Potter
ساعت4:31---26 مرداد 1391
سلام
خیلی با وبت حال کردم .
بهتر از اینا هم می تونه بشه .
خوشحال و ممنون می شم که به وب منم یک سری بزنی و نظرت رو بگی .
خیلی ممنون .





علی بخت آفرید
ساعت18:33---25 مرداد 1391
سلام مجتبی جان وبلاگ زیبایی داری من شمارو لینک کردم اگه قابل دونستی شما هم میتونی منو لینک کنی بازم بهم سر بزن خوشحال میشم دوست عزیز

mahsa
ساعت18:53---24 مرداد 1391
سلام...چشم داداشی...چشم...دعا میکنم:
"خدایا این داداش مشتبی حسینی ما هست که وبلاگ داره میشناسیش؟؟؟آها همون...خدا این قبول شه...تو هر چی دلش میخواد"
اینم از دعامون....ولی به نظر من درس یعنی درد
خب موفق باشی به هر حال...
بای بای


kiki
ساعت18:07---24 مرداد 1391
خب داداش من شاید با دل خالی شروع کردی قهوه خوردن کاه از خودت نیس کاه دون که از خودته

mahsa
ساعت11:01---24 مرداد 1391
داداشی...دل دردت از استرس این درساست...نه از قهوه
من میگم درسو بذار کنار..هی گوش نمیکنی...
از من گفتن بود


کانیا
ساعت6:01---24 مرداد 1391
احتمالا ته یه فنجون دیگری بوده
زندگی دوروزه لذذت ببر


ندا
ساعت1:02---24 مرداد 1391
سلام من آپم سربزنین ودرضمن دوس دارم نظرتوراجع بهشون بدونم

پسر
ساعت23:36---23 مرداد 1391
تنهایی … دیوار … قهوه های سر رفته از حوصله ام

اتاقی که چهار تاق باز ، روی من خوابیده

چشم هایی که از ساعت ، کار افتاده ترند

و شانه های تو ، که زیر بار ِ باران نمی روند

باید گریه ام را روی بی کسی هایم تنظیم کنم

و این یعنی تنهایی..



* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت19:30---23 مرداد 1391
فردا
ادامه ی امشب ...
درد پشتِ درد
hal kon..he


* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت19:28---23 مرداد 1391
baw mikham biaramet tu khat dgbe in migan rafigh bab!!hal kon shadid...

* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت19:27---23 مرداد 1391
baba adam..filsof..asan aghle kol...kho chekar nazarate mardom dari...yaro aval man barash nazar gozashte bodam badesh omad nazar gozasht yani vaghti omad webam adress webo nadid?mafghod shode bod?to ham osi hasti vas khodet...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:,ساعت 18:15 توسط مشتبی| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ